Întrebări frecvente - aplicație web carduri fidelitate
Sigur ca da. Se pot utiliza carduri tiparite cu coduri QR unice , carduri digitale care vor fi generate automat de catre sistem precum si ambele variante simultan.
Exista aceasta posibilitate dar sistemul nostru va permite utilizarea oricaror carduri atata timp cat sunt unice in cardul organizatiei dvs.
Dupa inregistrarea cardului digital din contul dvs., clientul va primi automat datele de conectare prin SMS, email, pentru a vizualiza/ salva cardul si punctele disponibile pe card.
Da, se pot personaliza cu datele/ logo-ul firmei dvs., si culorile reprezentative. Pentru accesarea setarilor de peronalizare accesati meniul SETARI din contul, dvs. de administrare.
Nu este obiectul nostru de activitate tipărirea cardurilor, dar, dacă doriți să utilizați carduri fizice (tipărite), vă putem recomanda firme care se ocupă exclusiv de acest lucru. Totuși, noi vă recomandăm să luați în calcul utilizarea exclusivă a cardurilor virtuale iar in acest caz nu veți mai avea nevoie de nimic în afară de platforma CardApp !
Da. In pagina SETARI / Server Trimitere Email SSL/TLS (SMTP) se pot introduce datele clientului dvs de email.
DA. Daca aveti un abonament GOLD sau PLATINUM vom activa modulul de trimitere newsletter si puteti trimite mesaje in masa clientilor dvs. in functie de tipul de card de fidelitate atat prin SMS cat si prin EMAIL.
DA, platforma Cardapp permite ca unul sau mai multi utilizatori sa se poata conecta simultan si sa utilizeze platforma dintr-un singur magazin sau din mai multe locatii. Toti utilizatorii se vor conecta cu aceleasi date de conectare ca si administratorul dar doar administratorul va avea drept de acces/ vizualizare/ modificare la anumite sectiuni ale site-ului folosind o cheie de cont admin.
Pentru activarea optiunii Multiuser urmati pasii de mai jos:
- Accesati meniul SETARI / sectiunea Management Magazine/ Utilizatori/ Protectie Sectiuni Platforma;
- Introduceti cheia contului de administrator
- Dupa validarea cheii se vor afisa Activare/ Dezactivare Magazine/ sedii de lucru (multiuser)
- Selectati ACTIVARE/ DEZACTIVARE dupa caz.
Cheia contului de administrator este cunoscuta doar de catre proprietarul magazinului sau de persoana de increderea care se ocupa de platforma Cardapp. Aceasta parola nu trebuie divulgata OPERATORILOR magazinului dvs.
Daca este ACTIVAT, fiecare operator care se conecteaza din alte sedii/ puncte de lucru cu datele dvs de acces, va trebui sa selecteze magazinul/ sediul/ punctul de lucru inainte de a utiliza platforma. De asemenea, unele sectiuni ale site-ului vor fi ascunse (raport tranzactii, setari avanzare, descarcari rapoarte, etc.). Doar cei care cunosc si introduc cheia de cont admin vor avea acces la toate informatiile.
Daca este INACTIV toti utilizatorii (operatori ai firmei dvs.) vor avea acces la toate informatiile, iar optiunea de multimagazine va fi dezactivata.
Operatiunile de ADAUGARE/ CHELTUIRE puncte/vanzari vor fi asociate si inregistrate automat magazinului selectat de catre OPERATOR.
DA. Cardapp va pune la dispozitie atat optiunea de backup (export CSV) cat si optiunea de import CSV a fisierului backup generat anterior prin export.
Abonamentul va da accesul la platforma cloud de gestionare a cardurilor de fidelizare a magazinului dvs. Nu trebuie sa descarcati sau sa instalati nimic pe calculatorul dvs, totul se va desfasura online, prin browser-ul web al dispozitivului dvs. conectat la internet.
Daca doriti ca inregistrati si sa oferiti clientilor dvs. carduri de fidelitate fizice (tiparite), veti avea nevoie de un cititor de carduri fizic (in jur de 100 de lei) sau de o aplicatie de scanare a codurilor de bare/ QR codurilor instalata pe unul sau mai multe telefoane mobile.
Nu! Totul a fost conceput simplu, totul se face din browser-ul tău web. Oricum, te ajutăm atunci când vei avea nevoie.
Se poate utiliza camera dispozitivului dvs (laptop, tableta) cu ajutorul careia se pot scana cardurile clientilor dvs. Nu este necesar sa aveti un cititor de coduri QR/bare.
Nu este nevoie sa aveti mai multe abonamente. Atata timp cat aveti un abonament activ, va veti putea conecta de pe mai multe dispozitive simultan pentru a va administra contul firmei dvs. Nu impunem limite.
Dupa achizitionarea cardurilor de bonus cu coduri de bare/ QR unice de la firme de specialitate (tipografii, etc), pe masura ce incepeti sa le utilizati, acestea vor trebui scanate si inregistrate in sistem de catre operator. Daca doriti, puteti folosi si sau EXCLUSIV cardurile de fidelizare digitale generate automat de sistem, carduri care vor fi transmise clientilor dvs. prin SMS sau EMAIL.
Fiecare card va fi asociat unui client iar in baza de date se va regasi tot istoricul clientului in relatia cu afacerea dvs (puncte bonus acumulate, plati efectuate, recomandari, etc). Astfel, la o singura scanare a cardului veti avea acces instant la datele clientului, punctele bonus acumulate, istoric cumparaturi, etc si veti putea utiliza punctele bonus pentru reduceri la noi abonamente sau produse. Cientul va fi astfel fidelizat si va efectua mai multe achizitii in cadrul firmei dvs.
Pentru mai multe detalii accesati acest link
Am conceput platforma pentru a putea fi utilizata de catre toate tipurile de afaceri fie că sunt la început de drum sau nu. Astfel, prețurile pornesc de la doar 15 lei/ lună pentru un abonament Bazic.
Mai multe detalii in meniul PRETURI
Puteti achita abonamentele folosind plata cu cardul sau prin transfer bancar. Platile cu cardul sunt securizate si se efectueaza pe pagina oferita de Banca Transilvania. FN WEB SOFT NU stocheaza datele cardului dvs.
Se achizitioneaza un singur abonament in functie de necesitatile dvs. Se pot conecta la aplicatie un numar nelimitat de utilizatori din locuri diferite.
Da. Puteti folosi aplicatia CardApp exclusiv pentru carduri cadou. De asemenea, exista posibilitatea sa o puteti folosi atat pentru gestionarea cardurilor de fidelitate cat si pentru cardurile cadou. Va rugam sa ne contactati.
Da. Pe pagina generare card cadou nou aveti optiunea de a trimite cardul cadou direct beneficiarului final prin SMS sau email.
Da, cardurile cadou se pot personaliza cu datele/ logo-ul firmei dvs., si culorile reprezentative. Pentru accesarea setarilor de peronalizare accesati meniul SETARI din contul, dvs. de administrare.