Întrebări frecvente - aplicație web carduri fidelitate

Dupa inregistrarea cardului digital din contul dvs., clientul va primi automat datele de conectare prin SMS, email, pentru a vizualiza/ salva cardul si punctele disponibile pe card.

Exista aceasta posibilitate dar sistemul nostru va permite utilizarea oricaror carduri atata timp cat sunt unice in cardul organizatiei dvs.

Sigur ca da. Se pot utiliza carduri tiparite cu coduri QR unice , carduri digitale care vor fi generate automat de catre sistem precum si ambele variante simultan.

Da, se pot personaliza cu datele/ logo-ul firmei dvs., si culorile reprezentative. Pentru accesarea setarilor de peronalizare accesati meniul SETARI din contul, dvs. de administrare.

Nu este obiectul nostru de activitate tipărirea cardurilor, dar, dacă doriți să utilizați carduri fizice (tipărite), vă putem recomanda firme care se ocupă exclusiv de acest lucru. Totuși, noi vă recomandăm să luați în calcul utilizarea exclusivă a cardurilor virtuale iar in acest caz nu veți mai avea nevoie de nimic în afară de platforma CardApp !

Da. In pagina SETARI / Server Trimitere Email SSL/TLS (SMTP) se pot introduce datele clientului dvs de email.

DA. Daca aveti un abonament GOLD sau PLATINUM vom activa modulul de trimitere newsletter si puteti trimite mesaje in masa clientilor dvs. in functie de tipul de card de fidelitate atat prin SMS cat si prin EMAIL.

DA, platforma Cardapp permite ca unul sau mai multi utilizatori sa se poata conecta simultan si sa utilizeze platforma dintr-un singur magazin sau din mai multe locatii. Toti utilizatorii se vor conecta cu aceleasi date de conectare ca si administratorul dar doar administratorul va avea drept de acces/ vizualizare/ modificare la anumite sectiuni ale site-ului folosind o cheie de cont admin.

Pentru activarea optiunii Multiuser urmati pasii de mai jos:

- Accesati meniul SETARI / sectiunea Management Magazine/ Utilizatori/ Protectie Sectiuni Platforma;
- Introduceti cheia contului de administrator
- Dupa validarea cheii se vor afisa Activare/ Dezactivare Magazine/ sedii de lucru (multiuser)
- Selectati ACTIVARE/ DEZACTIVARE dupa caz.

Cheia contului de administrator este cunoscuta doar de catre proprietarul magazinului sau de persoana de increderea care se ocupa de platforma Cardapp. Aceasta parola nu trebuie divulgata OPERATORILOR magazinului dvs.

Daca este ACTIVAT, fiecare operator care se conecteaza din alte sedii/ puncte de lucru cu datele dvs de acces, va trebui sa selecteze magazinul/ sediul/ punctul de lucru inainte de a utiliza platforma. De asemenea, unele sectiuni ale site-ului vor fi ascunse (raport tranzactii, setari avanzare, descarcari rapoarte, etc.). Doar cei care cunosc si introduc cheia de cont admin vor avea acces la toate informatiile.

Daca este INACTIV toti utilizatorii (operatori ai firmei dvs.) vor avea acces la toate informatiile, iar optiunea de multimagazine va fi dezactivata.

Operatiunile de ADAUGARE/ CHELTUIRE puncte/vanzari vor fi asociate si inregistrate automat magazinului selectat de catre OPERATOR.

DA. Cardapp va pune la dispozitie atat optiunea de backup (export CSV) cat si optiunea de import CSV a fisierului backup generat anterior prin export.

DA. La abonamentele GOLD si PLATINUM puteti configura si activa formularul de creare al cardului de fidelitate. Dupa activare, veti avea un link dedicat prin care se va accesa formularul.

In acest caz va sfatuim sa schimbati parola de acces a contului dvs. de administrator.

NU! Nu este recomandat sa adaugati un numar aleatoriu, deoarece, este foarte probabil ca acest numar de telefon sa fie alocat unei persoane ( s-au intamplat cazuri) si aceasta sa primeasca notificari si alte informatii fara sa opteze pentru asta si fara sa aiba vreo legatura cu firma dvs. Va recomandam sa introduceti 0.

Cardurile de fidelizare fizice sau digitale, odata adaugate in sistem si emise vor putea fi scanate de catre operatorul dvs. de pe pagina SCANARE CARD. Sistemul va identifica posesorul cardului si va afisa pagina acestuia unde se pot vedea nr. de puncte acumulate, istoricul si se vor putea efectua operatiuni de adaugare sau cheltuire puncte MANUAL.

Cardapp ofera si o interfata API prin care se pot automatiza operatiunile de mai sus dar implementarea acesteia necesita cunostinte avansate si este diponibila doar la abonamentul DEDICAT. Contactati furnizorul / producatorul softului dvs de vanzare si spuneti-le ca doriti integrarea sistemului de fidelizare Cardapp cu acesta.

DA. Sistemul de fidelizare MLM (Multi Level Marketing) este disponibil la abonamentul PLATINUM. Clientii dvs. parteneri pot castiga comisioane de pe urma activitatii acestora de a trimite clienti catre afacerea dvs.

EXEMPLU:
ANDREI este partenerul DVS. si are posbilitatea sa va aduca potentiali clienti. ANDREI vrea insa sa castige un comision de pe urma acestei activitati.
IONUT este unul dintre clientii adusi de ANDREI. La crearea cardului de fidelitate IONUT este inregistrat in sistem ca fiind persoana recomandata de catre ANDREI. Astfel, la fiecare cumparatura efectuata de catre IONUT, ANDREI va castiga un comision de X% din valoarea achizitiei efectuate de IONUT, sub forma de puncte, pe care il veti stabili dvs. in setarile tipurilor de carduri.

DA. Se pot inlocui cardurile digitale cu fizice si invers , fara a se pierde istoricul clientului. Optiunea aceasta se utilizeaza cel mai frecvent atunci cand decideti ca nu mai vreti sa utilizati carduri digitale, ci doriti sa oferiti clientilor carduri fizice.

CUM SE PROCEDEAZA

Se scaneaza vechiul card digital al clientului
Pe pagina dedicata clientului, in TAB-ul DETALII CLIENT se acceseaza formularul din dreapta-jos - Schimbare/ Actualizare/ Inlocuire Card (Avansat).
Se selecteaza campul din formular dupa care se scaneaza noul card fizic
Se apasa ACTUALIZARE

Daca operatiunea a fost executata cu succes, se va afisa un mesaj de confirmare si se va redirectiona pagina catre noul card de fidelitate cu noile data.

DA. Aceasta optiune este disponibila doar la sistemul de fidelizare cu REDUCERI.
Pentru a activa optiunea, trebuie sa accesati meniul SETARI GENERALE / PLATFORMA -->BENEFICII MULTIPLE CARDURI si sa activati prin apasarea butonului ON/OFF.
Dupa activare, accesati meniul TIPURI CARDURI si configurati beneficiile fiecarui tip de card de fidelitate (butonul albastru din tabel)

In meniul PERSONALIZARE CARD puteti selecta optiunea de afisare/ ascundere beneficii pec ardul d efidelitate al clientului. Daca este actuiva, clientul va putea vedea benficiile intr-un carusel de imagini direct pe card. Exemplu: CARD CLIENT DEMO

DA! La abonamentul PLATINUM puteti accesa meniul SETARI FIDELIZARE / ACTIVARE BONUS INITIAL IN PUNCTE si puteti activa functia de adaugare bonus initial puncte. Daca este activat, la crearea cardului de fidelitate, clientul va primi un bonus de bunvenit de XX puncte la emiterea cardului.

DA! La abonamentul PLATINUM se poate activa aceasta opțiune. Se acceseza meniul SETARI FIDELIZARE / NOTIFICARI CLIENTI EXPIRARE CARD DE FIDELITATE dupa care se pot stabili intervalul de zile inainte de expirarea cardului in care clientii pot fi notificati automatizat. De asemenea, se poate stabili modalitatea de contact SMS sau EMAIL, titlu mesajului si corpul mesajului.

Abonamentul va da accesul la platforma cloud de gestionare a cardurilor de fidelizare a magazinului dvs. Nu trebuie sa descarcati sau sa instalati nimic pe calculatorul dvs, totul se va desfasura online, prin browser-ul web al dispozitivului dvs. conectat la internet.

Daca doriti ca inregistrati si sa oferiti clientilor dvs. carduri de fidelitate fizice (tiparite), veti avea nevoie de un cititor de carduri fizic (in jur de 100 de lei) sau de o aplicatie de scanare a codurilor de bare/ QR codurilor instalata pe unul sau mai multe telefoane mobile.

Transmiterea cardurilor digitale catre clientii dvs prin SMS precum si notificarea atutomatizata a acestora de ziua de nastere etc., se va face printr-un furnizor de servicii SMS si implica costuri suplimetare (optional).

Nu! Totul a fost conceput simplu, totul se face din browser-ul tău web. Oricum, te ajutăm atunci când vei avea nevoie.

Se poate utiliza camera dispozitivului dvs (laptop, tableta) cu ajutorul careia se pot scana cardurile clientilor dvs. Nu este necesar sa aveti un cititor de coduri QR/bare.

Nu este nevoie sa aveti mai multe abonamente. Atata timp cat aveti un abonament activ, va veti putea conecta de pe mai multe dispozitive simultan pentru a va administra contul firmei dvs. Nu impunem limite.

PASUL 1

ALEGEREA UNUI SISTEM DE FIDELIZARE

a. CARDURI CU ACUMULARE DE PUNCTE BONUS sau
b. CARDURI CU REDUCERI

a. CARDURI CU PUNCTE BONUS
La fiecare achizitie efectuata de clientul dvs. acesta va primi un numar de puncte in functie de valoarea cumparaturii, puncte pe care le va putea utiliza ulterior pentru reduceri sau chiar gratuitati.

b. CARDURI CU REDUCERI
La fiecare achizitie efectuata de clientul dvs. acesta va primi un discount fix in functie de tipul de card de fidelitate (exemplu: SILVER - reducere 5%; GOLD -reducere 10% etc)
IMPORTANT! Alegeti cu atentie tipul de fidelizare dorit, deoarece, nu se mai poate schimba odata ce ati configurat si ati inceput sa utilizati sistemul de fidelizare ales.

-------------------------------------------

PASUL 2

STABILIREA TIPURILOR DE CARD SI DENUMIREA ACESTORA

Din meniul TIPURI CARDURI se adauga pe rand tipurile de carduri de fidelizare cu diferitele procente. Trebuie adaugat cel putin un tip de card (este adaugat la crearea contului dvs si se poate modifica) . Gasiti instructiunile complete in partea de jos a paginii.

-------------------------------------------

PASUL 3

PERSONALIZAREA CARDULUI DE FIDELITATE

Din meniul PERSONALIZARE CARD se poate adauga logoul firmei dvs. culori etc.

-------------------------------------------

PASUL 4

SETARILE DE TRANSMITERE A CARDURILOR DIGITALE CATRE CLIENTI

TRIMITERE PRIN EMAIL
Se acceseaza meniul SETARI GENERALE/ SETARI EMAIL SMTP unde se introduc datele emailului dvs. Instructiunile se afla pe pagina.

TRIMTERE PRIN SMS
Se acceseaza meniul SETARI GENERALE/ SETARI SMS API unde se alege furnizorul de servicii SMS (recomandam prima optiune) . Instructiunile se afla pe pagina.

-------------------------------------------

Dupa ce toti pasii de mai sus au fost efectuati, veti putea emite primul card de fidelitate astfel:

- Se acceseaza meniul EMITERE CARD DIGITAL dupa care se introduc in formular datele clientului.
- Se selecteaza tipul de card dorit, default este primul tip de card pe care l-ati creat.
- Se introduc datele prin care se va trimite cardul digital catre client telefon, email
- Se selecteaza modalitatea de trimitere a acardului catre client si se apasa butonul CREAZA CARD

IMPORTANT! Daca utilizati carduri de fidelitate fizice/ tiparite nu este nevoie sa mai trimiteti cardul catre client prin EMAIL sau SMS, in cazul acesta veti selecta FARA TRIMTERE inainte de a genera cardul.

Am conceput platforma pentru a putea fi utilizata de catre toate tipurile de afaceri fie că sunt la început de drum sau nu.

Mai multe detalii in meniul PRETURI

DA. Cardapp se poate folosi in mai multe moduri si pentru diferite tipuri de activitati. Doar imaginatia este limita.

Puteti achita abonamentele folosind plata cu cardul sau prin transfer bancar. Platile cu cardul sunt securizate si se efectueaza pe pagina oferita de Banca Transilvania. FN WEB SOFT NU stocheaza datele cardului dvs.

Se achizitioneaza un singur abonament in functie de necesitatile dvs. Se pot conecta la aplicatie un numar nelimitat de utilizatori din locuri diferite.

Da. Puteti folosi aplicatia CardApp exclusiv pentru carduri cadou. De asemenea, exista posibilitatea sa o puteti folosi atat pentru gestionarea cardurilor de fidelitate cat si pentru cardurile cadou. Va rugam sa ne contactati.

Da. Pe pagina generare card cadou nou aveti optiunea de a trimite cardul cadou direct beneficiarului final prin SMS sau email.

Da, cardurile cadou se pot personaliza cu datele/ logo-ul firmei dvs., si culorile reprezentative. Pentru accesarea setarilor de peronalizare accesati meniul SETARI din contul, dvs. de administrare.

Nu ati găsit răspunsul la nici o întrebare?
Sugerați o întrebare.

Adresa dvs. de email

Întrebarea dvs.

Am citit si accept Nota de informare prelucrare date a FN WEB SOFT*

Cardapp Logo

Aplicatie software cloud de gestionare a cardurilor de fidelizare ale clientilor

Carduri de fidelitate fizice/ digitale
Carduri cadou fizice/ digitale
Gestionare clienti si tranzactii
NOU! Programari clienti si notificari automatizate email/ SMS

CardApp


CardApp un serviciu cloud creat si dezvoltat de FN WEB SOFT SRL
Strada Republicii, nr 27, Bl. Dacia, Sc.B, Apt.2,
135100, Fieni, Dâmbovița
ROMÂNIA

Nr. Înmatriculare: J15/1177/2019
CUI: 41303982

Email: contact@cardapp.ro

Apreciem like-ul dvs. Follow Me on Facebook@fnwebsoft

Abonare Newsletter


Daca doriti sa fiti la curent cu noutatile si promotiile noastre introduceti mai jos adresa de email pentru a va abona.

Am citit si accept Nota de informare prelucrare date a CardApp.ro (FN WEB SOFT SRL)*

Această pagină web folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența de navigare și a asigura funcționalițăți adiționale.

PARAMETRII COOKIE

 

ESENTIALE
Site-ul nostru nu poate functiona fara aceste cookieuri.
(obligatoriu)



STATISTICI
Suport Live Chat si analiza traficului.
(optional)


ACCEPT TOATE COOKIURILE

Accept doar cookiurile necesare