Cum funcționează sistemul de fidelizare a clientilor cu ajutorul cardurilor de fidelidate cu puncte bonus sau cu reduceri oferite de CardApp
Vă punem la dispoziție acest program sub formă de SAAS (software ca și serviciu) iar aceasta nu mai necesită descărcarea și instalarea vreunui program pe calculatorul sau telefonul dvs. Totul se desfășoara prin intemediul browser-ului web de pe orice dispozitiv conectat la internet.
1. ACTIVARE CONT SI CONFIGURARE PLATFORMA

După ce v-ați înregistrat și ați ales unul dintre abonamente în funcție de necesitățile firmei dvs. si comanda dvs. a fost confirmata, veți putea începe să adăugați clienti și să le asociați carduri de fidelizare fizice sau virtuale. Cardurile digitale sunt generate automat de sistem (numar unic, QR cod, cod de bare).
Inainte de adaugarea primului card, va trebui sa efectuati cateva configurari initiale, precum:
Datele firmei dvs. (numele, emailul si telefonul) - vor fi afisate pe cardurile de fidelitate;
Configurari Server Trimitere Email (SMTP)
si Notificari SMS API (din meniul SETARI);
Crearea tipurilor de card, minim 1 tip (Exemplu: STANDARD, PREMIUM, VIP, etc., Default: STANDARD);
Personalizarea cardului de fidelitate, culori, logo, date de afisat, etc (optional);
Dupa finalizarea setarilor, veti putea incepe efectiv sa emiteti si sa transmiteti clientului dvs. primul card de fidelitate.
2. SCANARE CARDURI DE FIDELITATE

CardApp vă permite să înregistrați atât carduri fizice, pre-comandate de dvs. de la o tipografie care au coduri de bare sau QR unice deja generate și tipărite (practic să le înregistrați în sistem și să le asociați clienților dvs.), cât și carduri digitale generate de sistemul Cardapp.
În cazul cardurilor fizice (pre-tipărite pe carton sau plastic), pentru scanarea acestora și înregistrarea în sistem, veți avea nevoie fie de un cititor de carduri, fie de o aplicație mobilă instalată pe smartphone-ul dvs. pentru a putea scana codurile de bara/QR.
In momentul scanarii unui card, vor exista 2 posibilitati:
Creare card fidelitate nou - detalii la punctul 3 - cardul este neinregistrat in sistem si poate fi asociat unui client;
Afisare pagina clientului - detalii la punctul 4 - cardul a fost deja inregistrat iar sistemul va afisa pagina clientului unde veti putea adauga/ consuma puncte, adauga vanzari, consulta istoricul, etc.
3. EMITERE SI INREGISTRARE CARD DE FIDELITATE NOU
După scanarea cardului (fizic sau digital) iar acesta este nou si nu este asociat vreunui client, veți fi redirecționat către această pagină de înregistrare a noului card.
Pentru crearea cardului vor fi necesare cateva informatii bazice despre client precum:
Nr. de telefon (obligatoriu);
Selectarea tipului de card (STANDARD, GOLD, VIP, etc.);
Nume, prenume, adresa de email (optionale).
Cardul va putea fi transmis către client prin SMS, EMAIL sau tiparit.

4. AFISARE PAGINA DEDICATA CLIENT

Dupa scanarea cardului de fidelitate al clientului, sistemul va identifica si afisa pagina dedicată clientului în care veți putea vizualiza istoricul cumpărăturilor și al beneficiilor clientului. Tot aici veți putea adăuga/ cheltui (schimba pentru beneficii) punctele bonus acumulate de către client și edita datele clientului.
Pagina va afisa urmatoarele informatii:
Numarul de puncte acumulate
Valoarea cumparaturilor efectuate
Detaliile clientului
Istoric adaugare/ cheltuire puncte
Alte informatii disponibile la modulele optionale (detalii auto, detalii programari, etc.)
De retinut, un client poate fi identificat in sistem si fara sa prezinte cardul de fidelitate, dvs. avand la dispozitie un formular de cautare/ filtrare a clientilor.
5. AFISARE CARD DE FIDELITATE DIGITAL (client)
Dupa finalizarea crearii cardului de fidelitate, clienții dvs. vor primi prin SMS sau EMAIL in functie de alegerea dvs. un mesaj cu linkul de acces catre card.
Cu un singur click, clientii pot vizualiza cardul digital si informatii precum numarul de puncte bonus acumulate, pot descărca cardul digital si vi-l pot prezenta în format digital de pe telefon, in vederea scanarii acestuia, pentru a putea beneficia de beneficii.
In cazul cardurilor fizice/ tiparite, clientii pot vizualiza aceleasi informatii ca cele de mai sus, singura diferenta este ca va poate arata cardul de fidelitate si in format fizic.
Alte unelte disponibile: Statistici ale vânzărilor, istoricul tranzacțiilor și al punctelor acumulate/ cheltuite de către clienți și multe altele pe care le puteți vedea live în versiunea noastră de test pe care v-am pus-o la dispoziție pentru a vă asigura că aplicația noastră este ceea ce aveți nevoie.