
Configurarea contului pe platforma de fidelizare
După înregistrare și selectarea unui abonament potrivit pentru afacerea dumneavoastră, veți putea începe să configurati platforma.
Configurările inițiale ale platformei Cardapp:
- Informații despre firmă: Introduceți numele, emailul și telefonul companiei, care vor apărea pe cardurile de fidelitate.
- Setări de trimitere a emailurilor și SMS-urilor: Configurați serverul SMTP pentru emailuri și integrarea API pentru notificările SMS (din meniul SETĂRI).
- Crearea tipurilor de card: Adăugați cel puțin un tip de card (exemple: STANDARD, PREMIUM, VIP, tipul STANDARD fiind cel implicit).
- Personalizarea cardului: Alegeți culorile, încărcați logo-ul și setați informațiile afișate pe card.
După finalizarea acestor setări, veți putea emite și distribui primul card de fidelitate către clienții dumneavoastră.

Emiterea primului card de fidelitate digital
Accesând meniul EMITERE CARD DIGITAL, sistemul Cardapp va genera un card de fidelitate cu un cod unic în sistem. Veți putea introduce numele, prenumele, data nașterii și telefonul clientului dvs. (doar numărul de telefon este obligatoriu).
De asemenea, veți putea selecta tipul de card de fidelitate (default este cel implicit).
Ultimul pas este selectarea opțiunii de transmitere a cardului de fidelitate către clientul dvs. (SMS, email sau fără transmitere).

Scanarea cardurilor de fidelitate
Clienții dvs. vă vor arăta cardul de fidelitate transmis inițial, de pe telefonul mobil sau în format tipărit în cazul în care ați optat pentru a oferii clienților carduri de fidelitate fizice.
Puteți efectua scanarea codurilor de bare sau a codurilor QR, fie utilizănd un cititor de coduri de bare/ QR (recomandat) fie prin alte mijloace precum scanarea cu camera dispozitivului dvs. (iPad, Laptop, etc), dispozitivul cu care sunteți conectat la contul dvs Cardapp.
După scanarea cardului, sistemul va redirecționa către pagina dedicată clientului unde veți putea efectua diverse operațiuni, adăugare achiziții, cheltuire puncte etc.
IMPORTANT! Tot pe aceasta pagină se pot adauga/ înrola în sistem cardurile de fidelitate fizice, tipărite, în cazul în care optați pentru această variantă. Un card nou fizic, neînrolat în sistem, va fi identificat automat, iar sistemul va redirecționa către pagina de EMITERE CARD DE FIDELITATE despre care am vorbit în PASUL 2.

Afișarea paginii dedicate clientului posesor de card
După scanarea cardului (digital sau fizic), sistemul va redirecționa către pagina dedicată clientului unde veți putea efectua diverse operațiuni, adăugare achiziție, cheltuire puncte etc.
De reținut că un client poate fi identificat în sistem și fără să prezinte cardul de fidelitate, dvs. avănd la dispoziție un formular de căutare/ filtrare a clienților, după numarul de telefon, nume etc.