Cum funcționează sistemul de carduri de fidelizare

Vă punem la dispoziție acest program sub formă de SAAS (software ca și serviciu) iar aceasta nu mai necesită descărcarea și instalarea vreunui program pe calculatorul sau telefonul dvs. Totul se desfășoara prin intemediul browser-ului web de pe orice dispozitiv conectat la internet.

După ce v-ați înregistrat și ați optat pentru unul dintre abonamente în funcție de necesitățile firmei dvs., veți putea începe să adăugați clienti și să le asociați carduri de fidelizare, fie în format fizic fie în format digital generat automat de către sistem.

Programul creat de noi vă permite să înregistrați atât carduri fizice, pre-comandate care au coduri unice deja generate și tipărite (practic să le înregistrați în sistem și să le asociați clienților dvs.), fie sub formă de card digital. După înregistrarea clientului, platforma noastră va genera cardul de fidelitate în format digital iar clientul îl poate prezenta sub formă digitală de pe telefonul mobil.

În cazul cardurilor fizice (pre-tipărite pe carton sau plastic), pentru scanarea acestora și înregistrarea în sistem, veți avea nevoie fie de un cititor de carduri, fie de o aplicație mobilă instalată pe smartphone-ul dvs. pentru a putea scana carduri.

Prin intermediul acestei pagini veți putea să efectuați diferite operațiuni, de la înregistrarea noilor clienți, la scanarea cardurilor deja existente, sistemul va redirecționa către pagina clientului unde veți putea vedea istoricul și efectua diferite operațiuni.


După scanarea cardului (fizic sau digital) veți fi redirecționat după caz, fie către pagina de inregistrare a noului client, fie către pagina dedicata clientului în cazul în care cardul a fost deja înregistrat în sistem.

Pentru crearea contului de client vor fi necesare cateva informatii de baza despre client precum nume, prenume, telefon, adresa de email. De asemenea, se poate crea un anumit tip de card in functie de setarile dvs.(Exemplu: card Gold - clientul beneficiaza de reduceri mai mari sau/si de puncte bonus mai multe la fiecare achizitie, card Standard, etc.)


În situația în care clientul are deja cardul înregistrat, sistemul vă redirecționează către pagina dedicată clientului în care veți putea vizualiza istoricul cumpărăturilor și al beneficiilor clientului. Tot aici veți putea adăuga/ cheltuii (schimba pentru beneficii) punctele bonus acumulate de către client și edita datele clientului.

Pentru crearea contului de client vor fi necesare câteva informații de bază despre client precum nume, prenume, telefon, adresă de email. De aseamenea, se poate crea un anumit tip de card în funcție de setările dvs.(Exemplu: card Gold - clientul beneficiază de reduceri mai mari și de puncte bonus mai multe la fiecare achiziție sau recomandare, card Standard, etc.)

Clienții dvs. se pot conecta la aplicație și pot vizualiza punctele bonus disponibile, pot descărca cardul digital sau vi-l pot prezenta în format digital de pe telefon pentru a putea beneficia de anumite beneficii (în cazul în care nu ați optat pentru carduri tipărite).

Alte unelte disponibile: Statistici ale vânzărilor, istoricul tranzacțiilor și al punctelor acumulate/ cheltuite de către clienți și multe altele pe care le puteți vedea live în versiunea noastră de test pe care v-am pus-o la dispoziție pentru a vă asigura că aplicația noastră este ceea ce aveți nevoie.

Caracteristici intuitive, rezultate excelente


Nu necesita descarcare sau instalare

Foarte usor de configurat

Inregistrarea si gestionarea datelor clientilor

Calcul automat al punctelor de pe card obtinute in urma cumparaturilor

Carduri de fidelizare fizice sau digitale emise de platforma

Rapoarte si statistici

Carduri digitale personalizate

Transmiterea cardurilor prin SMS sau EMAIL.

si altele



De reținut:


- Acest sistem nu este un soft de vânzare, ci este o platformă web independentă prin care se pot gestiona clienții și cardurile de fidelizare ale acestora. În momentul efectuării unei cumpărături, cardul clientului va fi scanat folosind un cititor de coduri de bare/QR cod sau de telefonul mobil (dacă nu aveți cititor de carduri).

- La înregistrarea/ emiterea unui card nou, o persoană responsabilă în relația cu clienții va trebui să introduca în platformă câteva date de identificare a clientului - nume, telefon, email.

- Este nevoie de conexiune la internet și de conectarea la platformă folosind numele de utilizator și parola dvs., de pe unul sau mai multe dispozitive.

Dacă încă ai nelamuriri, te rugăm să ne contactezi!



Încearcă platforma CardApp pentru 14 zile.

Dacă nu ești mulțumit din orice motiv, îți vom returna banii înapoi. Tot ce trebuie să faci este să ne scrii un mesaj și îți vom da banii înapoi.
Nu e nevoie să ne oferi explicații pentru decizia ta și nu există nicio taxă de reziliere pentru tine.

Vrem să ne asigurăm că platforma CardApp este exact ceea ce ai nevoie pentru afacerea ta. Această garanție nu are condiții ascunse.
* comisioanele bancare de transfer (daca exista) se vor scadea din valoare de rambursat.


Aplicatie software cloud de gestionare a cardurilor de fidelizare ale clientilor

Carduri de fidelitate fizice/ digitale
Carduri cadou fizice/ digitale
Gestionare clienti si tranzactii
NOU! Programari clienti si notificari automatizate email/ SMS

Card App


Card App un serviciu FN WEB SOFT SRL
Strada Republicii, nr 27, Bl. Dacia, Sc.B, Apt.2,
135100, Fieni, Dâmbovița
ROMÂNIA

Nr. Înmatriculare: J15/1177/2019
CUI: 41303982

Email: contact@cardapp.ro

Apreciem like-ul tău Follow Me on Facebook